Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~silmarin | użytkownik

imię i nazwiskoOlka adresWarszawa zarejestrowany06.07.2007 @23:42:29 ostatnio na stronie11.12.2010 @14:59:56

Przyjdzie czas, że zapełnię galerię.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2099219
digarty7 komentarze143 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~spizak    10.11.2008 @18:06:30
heh, dzieki - ale szczerze ?

robie to dla siebie - ani dla dd, ani dla tytulow wiec i tak maks frajdy mam z samego tworzenia - gdzies tam czuje sie wyrozniony bardziej opiniami userow
~Choina    06.10.2008 @21:41:50
:P
~juntos    22.09.2008 @19:25:13
ściągnij z neta zdjecie T-Baga to badziessz miała :P
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~jeanette    10.09.2008 @12:42:39
ten rys wlasnie taki ma byc ! heheheh....!
~farawaytale    17.08.2008 @12:47:51
dziękuję
_______
Mój portfolio-blog : http://millushka-portfolio.blogspot.com/
~juntos    13.08.2008 @23:15:35
nie dało sie skadrowac tak, zeby było ładnie. sama spróbuj, zobaczysz.

a wiesz co to tło? pamietasz sól ? :P
ostatnio edytowane: 2008-08-13 23:16:05
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~juntos    11.08.2008 @22:34:57
tobe łatwo mówic jak masz laptopa :P
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~mistaelefant    30.07.2008 @23:21:40
chujowo on wygladał.
~mistaelefant    30.07.2008 @13:37:35
tak miałą byc rozpikslowana.. torche za małe piksele troche mi wyszły i nie widac tego dobrze.. chodziło o to ze terrorysci, bandyci zawsze zasłąnia sie im twazre w piksele i tez o to ze ma to przedstawiac anonimowasc..ze moze zrobic to kazdy:D
co do tła to miałbyc drobny wzorek jakis nierzucajacy sie w oczy za bardzo.. ten jest trochez przypadku bo prace robuiłems zybki.
~prometherion    29.07.2008 @12:52:23
dziękuję Olu :D
ten głód pochwał jest na drugim miejscu
chodzi o kształtowanie skilla
~prometherion    27.07.2008 @17:23:37
małpiszon zyskał pare poprawek
zapraszam
~pietras1981    24.07.2008 @17:49:06
dzieki za odwiedzinki, pozdrawiam
~prometherion    20.07.2008 @18:25:36
wiesz że cię dorwę i zniszczę :D
~PESTone    17.07.2008 @10:08:09
dobra praca wybrana w profilowym..
_______
pest.carbonmade.com
~mistaelefant    14.07.2008 @15:56:00
raczej.
~mistaelefant    14.07.2008 @15:50:06
jazz:D



czern i zło
~mistaelefant    14.07.2008 @15:30:33
no kiedys taaak. teraz paleta mie sie zmieniła.
~mistaelefant    14.07.2008 @15:22:33
łąj?
~mistaelefant    14.07.2008 @15:21:17
a po co rózowy?
~juntos    14.07.2008 @15:13:28
chyba musimy pogadać :P
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~juntos    14.07.2008 @15:11:19
skype?
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~juntos    14.07.2008 @15:06:49
a kto powiedział, ze ma być?

ps. nie mam gg :/
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~juntos    14.07.2008 @15:03:48
a i ciebie wszytsko jest komputerowe :P
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~juntos    14.07.2008 @14:55:00
w takim razie chociaż jaśniej ją troche bo bardzo sie odzanacza, niepotrzebnie.
_______
nie dziękuj, zasłużyłeś!
~mistaelefant    12.07.2008 @21:20:02
hahahahah... jak mozn nie wiedziec kto to jest rocco?!!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt